2013. december 21., szombat

Karácsonyi outfit ötletek, főleg magamnak

Úgy érzem ez nagyon hiányzik a listáról, például a Dekor - Fények, ami nálam összetartozik, szóval írtam egy ilyet bónuszba. Magamnak.
Karácsony nálunk úgy zajlik, hogy 24 szüleimmel, 25 és/vagy 26 a nagyszülőknél. Templom, ebéd, ajándékozás, együtt töltött boldog órák. Úgyhogy itt a vastag pulcsik élveznek előnyt, például a New Yorkeres szürke alapon szívecskés, a szűk szárú szegecses farmeremmel, és a motoros bokacsizmámmal...
Otthon a 24.ei vacsira is valami hasonló a tervem, az anyukámtól tavaly karácsonyra kapott ezüst pulcsi, ezüst flitterekkel, fekete nadrággal.

Ahogy már írtam róla, buliba is szoktam menni, 25.én, már gimi óta hagyománnyá nőtte ki magát, itt minden barátommal egyszerre tudok ünnepelni. Valami fekete ruhába mennék most legszívesebben, de még nem találtam meg az igazi little black dress-t, úgyhogy a piros F&F-es szoknyát terveztem...majd kiderül, hogy buli előtt milyen kedvem lesz.
A körmömet már jó ideje tudom piros/burgundi lakk, gyűrűs ujjon csillámokkal. Már lassan egy hónapja tesztelem ezt a manikűrt, még a géllakkon is elgondolkoztam. Valami hasonló lesz:
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése