2013. december 27., péntek

AB 23., 24., 25. - Karácsonyfa és a Szenteste nálunk; így telik a Karácsony

Mivel nekem nem sikerül új dolgokat leírnom, minden történetemet elmeséltem, volt amelyiket többször is, ezért ezeket is egybe vonom. Sorry. Már legalább 3 helyre leírtam, hogyan telik egy átlag karácsonyom, utálom ismételgetni magam, úgyhogy többet nem írom le...
Idén a fa főleg lila színben tündököl. Vettem még hozzá 1-2 fehér illetve szürke színű gömböt, mert nekem tavaly óta mániámmá váltak. Meseszép lett ez a lila-szürke-fehér hármas, fehér színű égősorral :)
 
 
23.-án reggel mentünk Verámmal ajándékot venni, mint utolsó esély, este pedig 5-re vittük Ecsetet ivartalanítani, nagyon jókor, mivel kiderült, hogy volt egy ciszta a petéjén, pedig ilyen fiatal, majdnem 2 éves cicáknál ez nagyon ritka. Azóta szerencsére már nagyon jól felépült, ugyanolyan csibész, mint volt... Veráéknál pedig a balesetin végződött a nap, úgyhogy 24. délelőttjére tettük át a karácsonyunkat, ami nagyon jól sikerült. Miután elment, nekiálltunk anyával a töltött káposztának, és a halnak. Apa pedig befaragta a fát, majd a hőstett után befeküdt a TV elé, úgyhogy anyával ketten öltöztettük díszbe a fát (is). Közben elkészült a hal, és asztalhoz ültünk. Mosogatás közben a fa alá szállingóztak az ajándékok, amit a TV előtt bontottunk ki. Úgy, mint minden évben. Imádom :)
26.-án mentünk négyesben a mamákhoz, vittük a cicát, természetesen. Egyiknél ebédeltünk, a másiknál éppen ott voltak az angol rokonok, úgyhogy kézzel-lábbal társalgás volt, nagyon mókás volt az egész :)
Este, 7-re átjött a Nóri, hogy megajándékozhassuk egymást, és közösen készülhessünk a bulira, ami lehetett volna jobb is. Fekete szoknyában mentem :)
Közkívánatra egy kép rólam :
Nóra és én buli előtt (karkötő ajándék)
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése