2013. december 4., szerda

AB 4., 5. - Télapó

Ismét egy olyan rész, amihez most úgy érzem nem tudok mit írni. Természetesen, amikor kislány voltam én is állandóan írtam levelet a Mikulásnak (és a Jézuskának is). Most ezt a "levélírást" meghagyom a 14-es, Kívánságlistás bejegyzésnek, mivel általában a levél az ajándékokról szól, és azt a pontot már nem akartam összevonni ezzel a kettővel.
Ezenkívül szülőknek ajánlom ezt az oldalt: Mikulásiroda. Sajnos most már késő lenne, de jövőre mindenképpen jól jöhet, mentsétek le az oldal hivatkozását.
Egyébként, a legfontosabb dolgok ilyenkor azok, amik nem kézzelfoghatóak: család, barátok, szeretet, egészség, öröm, boldogság, békesség, türelem, harmónia, szívesség, hit....

Jó voltam idén? Ebben nem vagyok teljesen biztos, de mindig törekedtem rá. Azt hiszem nem változtatnék azon semmit, amit idén csináltam, legalábbis ebben a pillanatban ezt érzem. Sajnos vannak olyan szituációk, amikor nem lehetsz mindig "jó". Ilyen világban élünk. (De ezt sem foghatjuk teljesen a világra; mi, emberek változtunk meg...) 6-án vizsgázok Állattanból (vagyis a beugró részéből) én egy kettestől nagyon boldog lennék. Kicsit úgy érzem lehangoló lett ez a bejegyzés, úgyhogy beteszek egy jókedvcsináló képet:
Szép, jó reggelt kívánok, most elfogadnék ebből egy bögrével! :)
*E

5 megjegyzés:

  1. Érdekes, nekem teljesen kimaradt az életemből a levél írás Télapónak, de azért így is nagyon vártam :) És sok sikert a vizsgához!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! Sikerült a beugróm, úgyhogy vagy Ti szurkoltatok nagyon jól, vagy a levél volt hatásos :)

      Törlés