2014. június 15., vasárnap

AVONságok

Elég régen vásároltam új terméket, mert most éppen selejtezek még: úgyhogy a mindent-használjunk-el-elvet követem, ami nem kell, nem jó, nem olyan, mint régen, attól is könnyes búcsút kell vennem, ez van, szigorúnak kell lennem magamhoz mert gyűjtögető típus vagyok. Egyébként tetszik, hogy alakítottak az újságon és mostantól havonta vannak a kampányok, én személy szerint nagyon jó ötletnek tartom, így mindenki könnyen észben tudja tartani, hogy meddig rendelhet. Májusi AVON rendelésem: (igen, a lakkokat túlzásba vittem...)
Aero Volume szempillaspirál - Blackest black és a Gél hatású körömlakkok.

Sorrend: Candy Apple - Parfait Pink - Fabulous - Orange Crush
Orange C. - C. Apple - Fabulous - P. Pink
Egyértelmű favorit lett most ez a gél-finis, mivel csodálatos fényes-csillogós marad a felülete száradás után is; élménybeszámolók később. Most csak annyit, hogy nagyon szépen fed, és szépen terül, de gyorsabban szárad, mint a többi avon-lakk, illetve nem tudom mitől függ, de buborékosan szárad néha, nekem egy vastagabb réteggel is sikerül szép eredményt elérnem, úgyhogy feleslegesnek tartom a két réteget. Üveg, ecset stb AVON-design. Nekem tetszik.

Aero Volume szempillaspirál: Forradalmi Zero Gravity technológiával rendelkezik: Üreges mikroszálakat tartalmaz, ami nem nehezíti el a pillákat, de dúsabbá és íveltebbé varázsolja őket. Különleges csillag alakú keféje íveli a szempillákat és egyenletesen oszlatja el rajtuk a festéket, így természetes hatást nyújt.
Már az idejét sem nagyon tudom mikor használtam ilyen keféjű spirált, a SuperShock-hoz vagyok szokva. Annyi a hátránya nálam, hogy az én hosszú pilláimhoz kevés az a festék, amit egy kenéssel fel tudok kenni, de a 2. réteg felviteléig szárad annyit, hogy csomós lesz, de még pont nem zavaróan. Úgyhogy úgy döntöttem nem ajándékozom el! A csomagolása határozottan tetszik!
*E

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek azok a lakkok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, szerintem is szépek, szerencsére mind tetszik a kezemen is :)

      Törlés
  2. Szépséges lakkok, és mindegyik jól mutat rajtad kivétel nélkül: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Az a "baj", hogy túl sok a szép lakk, legalább háromszor ennyit tudtam volna még választani, nagyon jó színekkel állt elő most az Avon, szerintem :)

      Törlés